BOEKINGSVOORWAARDEN MHB-2021/2022

Algemene voorwaarden

Bedankt voor uw bedrijf en we hopen dat u geniet van uw verblijf in onze accommodatie!

Huurovereenkomst, creditcardautorisatie en kwijtschelding van schade: Alle reserveringen worden niet gerestitueerd, wij bieden een reisverzekering tegen een prijs van 7 % van de bruto huurprijs, en stelt u in staat om te annuleren tot 48 uur voor de incheckdatum. U kunt uw reis annuleren volgens de verzekeringspolis die u kunt vinden op https://insurestays.com/wp-content/uploads/2018/02/RG-Brochure_optimize-Copy.pdf. Dit kan worden gekocht tot het eindsaldo verschuldigd is. Als u deze reisverzekering afneemt, moet u ons tot 48 uur voor de incheckdatum een e-mail sturen met uw kennisgeving van annulering. Als u voor de 48 uur annuleert en u deze reisverzekering hebt afgesloten, zal de verzekeraar een terugbetalingscontrole uitvoeren voor de kosten van de reservering (minus de kosten voor de polis). Als de reisverzekering is gekocht, wordt deze weergegeven op de onderstaande reserveringsspecificatie. De Verzekeraar stuurt de Polis ook rechtstreeks per e-mail naar u toe.

Voorwaarden omvatten een no tolerance beleid met betrekking tot overmatig lawaai, feesten of storende buren. Zorg ervoor dat u zich op uw gemak voelt met onze Voorwaarden, aangezien deze strikt worden gehandhaafd.

Reserveringskosten: Voor alle reserveringen geldt een reserveringstoeslag van USD 75 (plus belasting) die onze administratieve kosten dekt. Deze vergoeding wordt niet terugbetaald! Creditcardkosten, bankoverschrijvingskosten en pay pal-kosten moeten door de huurder worden betaald. Er worden verwerkingskosten in rekening gebracht voor betalingen met een creditcard.

Afstand van schade en capaciteitsbeperkingen: Onze accommodaties worden voor en na elke reservering geïnspecteerd. Gasten gaan ermee akkoord om te betalen voor flagrante schade aan de accommodaties, overmatige schoonmaak vereist bij het uitchecken, ontbrekende of schade aan de inhoud van de accommodaties, of enige andere onopzettelijke schade aan iets binnen de huuraccommodatie tijdens de huurperiode. Uw reservering werd $ 79,00 in rekening gebracht voor een schadeverzekering om tot $ 3.000,00 aan schade te dekken. Als een schade hoger is dan het bedrag van $ 3.000,00, autoriseert de Huurder alle genoemde schade of ontbrekende items die in rekening worden gebracht op hun hierboven genoemde creditcard. De slaapcapaciteit voor deze accommodatie is beperkt tot het aantal bedden, dus twee aparte bedden voor 1 gast; tweepersoonsbedden, queensize bedden en kingsize bedden zijn geschikt voor elk 2 personen. Extra gasten boven de maximale slaapcapaciteit zijn niet toegestaan zonder de uitdrukkelijke schriftelijke toestemming vooraf. Vaak is extra slaapcapaciteit niet mogelijk bij deze accommodatie. Voor elke extra gast die de maximale slaapcapaciteit voor deze accommodatie overschrijdt, geldt een toeslag van USD 15 per gast, per nacht en wordt in rekening gebracht op de creditcard die hierboven is verstrekt. Roken of feesten van welke aard dan ook zijn niet toegestaan in deze accommodatie.

RESERVERINGEN: Alle reserveringen zijn onderworpen aan goedkeuring door het management en de eigenaar van de accommodatie. Online tarieven kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. Mochten er problemen zijn met de reservering, dan wordt er binnen 48 uur contact met u opgenomen.

EIGENDOM: Gast huurt, alleen voor vakantiedoeleinden, het gemeubileerde onroerend goed en de beschreven verbeteringen.

VERVANGINGEN VAN ACCOMMODATIES: Wij behouden ons het recht voor om eenheidstoewijzingen te wijzigen. Wanneer uw reservering is bevestigd, wordt er een eenheid toegewezen, maar er is geen aanvraag voor toewijzing van eenheden gegarandeerd. Als er een wijziging wordt aangebracht, is elk verschil in tarief afhankelijk van de goedkeuring van de gast. Onder de zeldzame omstandigheid dat we uw accommodatie moeten vervangen, zullen we proberen een vergelijkbare vergelijkbare of geüpgradede accommodatie toe te wijzen voor hetzelfde tarief.

AANKOMST & VERTREK: De inchecktijd is niet eerder dan 16:00 uur op de dag van aankomst. Deze tijd kan worden uitgesteld als zich onvoorziene omstandigheden voordoen. De uitchecktijd is UITERLIJK 11:00 uur op de vertrekdatum. Opties voor vroeg inchecken en laat uitchecken zijn beschikbaar tegen een toeslag indien beschikbaar (geen optie tijdens piekuren). Als vroeg inchecken en/of laat uitchecken is goedgekeurd, ontvangt u een e-mailbevestiging van het reserveringsteam.

BETALINGSVOORWAARDEN: ALLE BETALINGEN ZIJN NIET-RESTITUEERBAAR. 30% aanbetaling, zijn te wijten aan reserve eigendom. Resterende saldo Betaling is verschuldigd 45 dagen voor aankomst en zal automatisch in rekening worden gebracht op dezelfde creditcard gebruikt, tenzij anders gecommuniceerd. Binnen 45 dagen na aankomst zijn de totale kosten te wijten aan het reserveren van de accommodatie. ALLE betalingen zijn niet-restitueerbaar. Wij bieden een vakantiewoningverzekering aan. Zie hierboven. Creditcardkosten, bankoverschrijvingskosten en PayPal kosten dienen door de gast te worden betaald. Er worden verwerkingskosten in rekening gebracht voor creditcardbetalingen. Als de deadline van 45 dagen op een zaterdag, zondag of feestdag valt, wordt de laatste huurbetaling in rekening gebracht op de laatste werkdag voorafgaand aan de deadline van 45 dagen.

Alle tarieven zijn plus 11,5% belasting (6,5% omzetbelasting en 5% toeristenbelasting).

NSF CONTROLES: Voor cheques die aan ons worden geretourneerd vanwege onvoldoende geld, worden de toepasselijke bankkosten in rekening gebracht, plus $ 30,00 administratiekosten.

ANNULERINGEN EN TERUGBETALINGEN: ALLE BETALINGEN ZIJN NIET-RESTITUEERBAAR. Als de reservering buiten 61 dagen na aankomst wordt geannuleerd, wordt de aanbetaling verbeurd verklaard en wordt de gast vrijgesteld van financiële aansprakelijkheid over het resterende verschuldigde saldo. Annuleringen met minder dan 60 dagen en tot 2 dagen voor aankomst. F.E.

Terugbetaling Betalingen voor geannuleerde boekingen van 60 dagen tot en met 2 dagen voor de incheckdatum worden tussen de annuleringsdatum en de geplande datum van uitchecken van de oorspronkelijke boeking aan de annulerende gast vrijgegeven. Binnen dit bereik is het ter beoordeling van de beheerder van de accommodatie met de belangrijke bepaling dat het restitutiebeleid van 61+ dagen niet strafvaardiger is dan het restitutiebeleid van 60-2 dagen.

Annuleringen die 1 dag voor of op de dag van

inchecken worden gemaakt, komen niet in aanmerking voor restitutie. Voorbeeld: Voor inchecken op zaterdag kunt u de voorafgaande maandag, dinsdag, woensdag en donderdag annuleren, maar niet vrijdag (1 dag van tevoren) of zaterdag (dag van inchecken).

U kunt uw reservering annuleren door uw accommodatiebeheerbedrijf schriftelijk op de hoogte te stellen dat ze willen annuleren.

Verlies kan worden voorkomen door de reisverzekering af te sluiten.

ONBESCHIKBAARHEID: Om welke reden dan ook buiten de controle van het management, het pand niet beschikbaar is, kan het management een vergelijkbare eenheid vervangen of deze overeenkomst annuleren en alle betalingen van de gast volledig terugbetalen.

STRIKTE GELUIDSVERORDENING: We hebben een strenge geluidsverordening die moet worden nageleefd. Tussen 22:00 en 07:00 uur zijn geen harde geluiden, muziek en laadvoertuigen toegestaan. Houd er rekening mee dat als deze niet worden gevolgd, u een boete kunt krijgen en gevraagd kunt worden de accommodatie te verlaten.

GOEDGEKEURDE GASTEN EN GEBRUIK: Het pand is uitsluitend bedoeld als een persoonlijke vakantieresidentie door goedgekeurde gasten. Reserving Guest is verantwoordelijk voor alle gasten die de accommodatie gebruiken tijdens de looptijd van deze overeenkomst. U mag de maximale bezetting voor de accommodatie op geen enkel moment overschrijden. Als het terrein op enigerlei wijze wordt gebruikt door meer dan maximaal toegestane gasten, kan (I) gast en alle anderen worden verplicht om het terrein onmiddellijk te verlaten of uit het pand te worden verwijderd; (ii) De gast in strijd is met deze Overeenkomst; en (iii) De gast verliest zijn recht op teruggave van het ingezamelde geld.

BEZETTING: Goedgekeurde gasten zijn personen die het terrein zullen bezetten. Geen enkele onwettige activiteit of enige andere activiteit die hinderlijk is, is toegestaan op het terrein. Goedgekeurde gasten nemen de volledige verantwoordelijkheid voor alle verloren of kapotte items en eventuele schade aan de accommodatie van welke aard dan ook.

WAARBORGSOM: Een geldige creditcard die bij het reserveren moet worden bewaard, is vereist. Uw reservering werd $ 79,00 in rekening gebracht voor een schadeverzekering om tot $ 3.000,00 aan schade te dekken. Als er geen borg wordt geïnd of de schadekosten hoger zijn dan de dekking van de schadeverzekering of hoger zijn dan het bedrag van de borg, wordt de creditcard in het bestand in rekening gebracht voor een van deze kosten. Gast verleent hierbij toestemming om creditcard in rekening te brengen voor eventuele schade, ontbrekende items, overmatige schoonmaak, boetes en, indien nodig, kosten die zijn gemaakt om de gast uit de accommodatie te verwijderen.

BESCHERMING TEGEN SCHADE: Als onderdeel van uw verblijf kunt u een plan voor schadeverzekering voor vakantiewoningen kopen dat is ontworpen om onbedoelde schade aan het interieur van de huureenheid die zich tijdens uw verblijf voordoet, te dekken, op voorwaarde dat deze vóór het uitchecken aan het management worden bekendgemaakt. Indien gekocht, betaalt de polis een maximaal voordeel van $ 3.000,00. Alle schade die hoger is dan $ 3.000,00 of niet onder het plan valt, wordt in rekening gebracht op de creditcard in het bestand. Als een verzekerde tijdens uw verblijf in een van onze huurwoningen schade toebrengt aan echte of persoonlijke eigendommen van het apparaat als gevolg van onbedoeld handelen of nalaten, vergoedt de verzekeraar de verzekerde de kosten van reparatie of vervanging van dergelijke eigendommen tot een maximaal voordeel van $ 3.000,00. Bepaalde voorwaarden zijn van toepassing. Alle details van de dekking voor vakantieschade zijn opgenomen in de beschrijving van de dekking of verzekeringspolis, https://insurestays.com/wp-content/uploads/2018/02/RG-Brochure_optimize-Copy.pdf. De schade aan vakantiewoningen kan worden gekocht tot en met het inchecken. Door de betaling voor dit plan in te dienen, machtigt en verzoekt u Insurance Services om rechtstreeks MHB Property Management, Inc. elk bedrag te betalen dat verschuldigd is onder de voorwaarden van de Vakantieverhuurschade. Neem rechtstreeks contact op met MHB Property Management, Inc. als u niet wilt deelnemen aan deze opdracht. Als u de bescherming tegen schade aan vakantiewoningen niet wilt kopen, dient u bij het inchecken een borg van USD 1.500,00 te betalen.

ELEKTRICITEITSKOSTEN - indien niet vooraf betaald - :

Indien vermeld op onze webpagina (specifieke huisbeschrijving of extra notities sectie op www.capecoral4vacation.com) zullen er extra kosten in rekening worden gebracht voor elektriciteit of gas als u niet voor de prepaid elektrisch hebt gekozen. Deze mogelijke kosten worden in rekening gebracht op uw creditcard in het bestand of contant betaald door de gast(en) op het moment van uitchecken. MHB Property management voert een elektrische meterstand uit op de dag van aankomst, evenals een meterstand op het moment van vertrek van de gast van de huureenheid. Deze metingen worden gebruikt om de elektrische ladingen te berekenen. In de meeste gevallen is de toeslag $ 0,14 / kwh met $ 35 / week gratis vergoeding, tenzij anders vermeld op onze website.

IN- EN UITCHECKPROCEDURE: Bij aankomst in uw vakantiehuis kunt u direct naar het huis gaan en binnenkomen met de meegeleverde lock box code (voorzien van volledige betaling). In het huis vindt u een welkomstbrief, evenals het in- en uitcheckprotocol (inclusief de eerste elektrische meteruitlezing - indien van toepassing), maak u bij aankomst vertrouwd met de documenten. Bel ons gerust tijdens onze normale kantooruren (ma-vr van 9.00 tot 17.00 uur), of voor noodgevallen kunt u ons bereiken op het telefoonnummer op de welkomstbrief.

Neem tijdens uw verblijf contact met ons op om een afspraak te maken voor een check-out, op welk moment we u bij het huis ontmoeten om de staat van de woning te controleren en de laatste elektrische meterstand uit te voeren (indien van toepassing). Mocht u of wij om een zeldzame reden de afspraak missen, dan controleren wij de woning en meter zonder uw aanwezigheid en informeren wij u over onze bevindingen en/of laden wij het elektrische gebruik op uw creditcard in het bestand. Kort na uw vertrek ontvangt u een eindfactuur die u informeert over de elektrische kosten die op uw kaart worden toegepast. Mochten wij schade ontdekken, dan zullen wij u hiervan direct via e-mail of telefoon op de hoogte stellen.

Let op: Controleer bij aankomst de BBQ-grill op netheid, het in- en uitcheckprotocol moet onder staat schoon zijn, neem onmiddellijk contact met ons op als de BBQ-grill niet schoon is. Controleer Propaan voordat u bbq-grill gebruikt. MHB rekent een schoonmaaktoeslag van USD 30 voor barbecues, die bij het uitchecken vies blijken te zijn. Propaangas is de verantwoordelijkheid van elke gast. Eigenaar of manager vullen geen gas bij.

REINIGING: Het pand wordt in professioneel gereinigde staat aan de gast geleverd. Als het gebruik en de activiteit van de gast meer vereisen dan reguliere schoonmaakdiensten, worden de bijbehorende extra kosten in rekening gebracht.

HUISDIEREN: Huisdieren zijn ALLEEN toegestaan met voorafgaande toestemming en tegen een toeslag. Als onbevoegd huisdier op het terrein wordt ontdekt, wordt de gast gevraagd om zonder restitutie te vertrekken, aangezien de gast deze overeenkomst schendt.

NIET ROKEN: Roken is niet toegestaan op het terrein. Schade door roken wordt NIET gedekt door de schadeverzekering. Als er op het terrein wordt gerookt, is (I) de gast verantwoordelijk voor alle schade veroorzaakt door het roken, inclusief, maar niet beperkt tot, vlekken, brandwonden, geuren en het verwijderen van vuil; (ii) Gasten kunnen worden verplicht om het terrein onmiddellijk te verlaten of uit het pand te worden verwijderd; (iii) De gast schendt deze Overeenkomst.

STAAT VAN DE LOKALEN: De gast zal bij aankomst het terrein, alle meubels, meubels, apparaten, armaturen en landschapsarchitectuur, indien aanwezig, onderzoeken en onmiddellijk schriftelijk melden, indien aanwezig, niet in bedrijf zijn of in verval zijn. Het melden van reparaties geeft de gast niet het recht om deze overeenkomst te annuleren of een terugbetaling te ontvangen van gedane betalingen.

VERLOREN VOORWERPEN OF LINKER ITEMS: Het management aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor verloren, gestolen of verlaten voorwerpen. Er wordt een redelijke inspanning geleverd om contact op te nemen met de gast voor terugkeer. Er worden administratiekosten van USD 25 in rekening gebracht plus verzendkosten voor gevonden items die op verzoek van de gast worden geretourneerd. Het management kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de toestand van deze punten. Alle items die niet langer dan 30 dagen worden geclaimd, kunnen worden gedoneerd of verkocht.

POSTDIENSTEN: U kunt rechtstreeks verzenden naar het huis waar u verblijft met FedEx of UPS terwijl u thuis bent, maar we kunnen de levering of veiligheid van het pakket niet garanderen. Dit is aan de verzendcliënt en de verzendontvanger om te regelen. ** Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren, beschadigde of vertraagde leveringen. Voor het retourneren van late leveringen nadat een gast is vertrokken, worden extra kosten in rekening gebracht, plus verzendkosten.

MAXIMALE BEZETTING: Er mogen geen gasten die de maximale bezetting in de huurovereenkomst overschrijdt, de accommodatie bezetten. Schending hiervan zal leiden tot onmiddellijke beëindiging van de huurovereenkomst met verbeurdverklaring van de gehele huurbedragen en of waarborgsom.

STUDENTENGROEPEN ZIJN NIET TOEGESTAAN: Studenten zonder begeleiding van een ouder mogen zich niet inschrijven. Reserveringen verkregen onder valse voorwendselen zullen worden onderworpen aan verbeurdverklaring van alle vooruitbetaalde gelden en het is de partij niet toegestaan om een eenheid in het MHB Property Management-programma te bezetten.

GEEN PARTIJEN: Al onze accommodaties bevinden zich in woonwijken en mogen NIET worden gebruikt voor bruiloften, recepties, feesten of grote bijeenkomsten. Eventuele verstorende gebeurtenissen kunnen leiden tot ontruiming en verbeurdverklaring van het volledige huurbedrag en de borg.

ILLEGALE STOFFEN: Illegale stoffen zijn niet toegestaan in de verhuur en minderjarigen mogen niet in het bezit zijn van alcohol. Overtredingen zullen leiden tot uitzetting uit de accommodatie en er zullen geen restituties worden verleend.

TV/KABEL/INTERNET/SATELLIET: Er wordt geen restitutie verleend voor het aantal apparaten, storingen, inhoud of gebrek aan inhoud of persoonlijke voorkeuren met betrekking tot kabel-/internet-/satellietdiensten. Diensten worden uitsluitend voor uw gemak geleverd en zijn geen integraal onderdeel van deze overeenkomst. Er wordt geen restitutie verleend voor storingen, inhoud, gebrek aan inhoud, snelheid, toegangsproblemen, gebrek aan kennis van het gebruik of persoonlijke voorkeuren met betrekking tot de service.

AIRCONDITIONING/VERWARMING: Alle huuraccommodaties zijn uitgerust met airconditioning, en indien niet anders geregeld, gaat de gast ermee akkoord dat airconditioning niet lager dan 72 graden mag worden ingesteld en de warmte niet hoger dan 78 mag worden ingesteld en dat de ventilatorinstelling "Auto" moet zijn. Deuren en ramen moeten gesloten zijn wanneer warmte of airconditioning in bedrijf is. Er zijn geen restituties voor het ontbreken of slecht functioneren van HVAC-eenheden.

ZWEMBAD EN SPA: Indien aanwezig is spaverwarming inbegrepen. Zwembadverwarming, tenzij zonne-energie is uitgerust, is een toeslag en moet worden betaald tijdens de uitcheckinspectie of bij het verlaten van het huis. De gast stemt ermee in om op geen enkele manier te knoeien met de warmteregelaars van het zwembad of de verwarming te manipuleren. De zwembadwarmte mag niet hoger zijn dan 86 graden. U begrijpt dat het gebied rondom het zwembad en de spa mogelijk niet omheind of beveiligd is. De gast begrijpt en stemt ermee in verantwoordelijk en aansprakelijk te zijn voor eventuele schade die optreedt aan het zwembad en de spa en de bijbehorende ondersteuningsapparatuur door misbruik en/of nalatigheid van de gast. De zwembadservice moet te allen tijde toegang hebben tot het zwembad via de hordeuren. Sluit de hordeuren niet. Het zwembad wordt 1 keer per week onderhouden.

Manager of eigenaar is niet verantwoordelijk voor sluitingen of onderhoud van HOA-zwembaden en -zwembaden. Er kunnen geen credits of terugbetalingen worden verleend voor omstandigheden buiten de controle van managers of eigenaren.

ONGEDIERTEBESTRIJDING: Eenheden worden behandeld voor ongediertebestrijding door gecontracteerde ongediertebestrijdingsbedrijven. MHB Property Management zal haar uiterste best doen om problemen met ongediertebestrijding aan te pakken, maar is niet verantwoordelijk voor kortingen vanwege de aanwezigheid van ongedierte of in het geval van vroegtijdige service door ongediertebestrijdingsbedrijven.

SYSTEEMFOUTEN: In het geval dat de huureenheid een storing van een systeem oploopt, inclusief maar niet beperkt tot water, riool, septic, elektrisch, gas, sanitair, mechanisch, apparaten, warmtepomp, ventilatie, zwembad, hot tub of ander systeem of structurele systemen, zijn noch de eigenaar van het pand, noch het management aansprakelijk jet aan de gast voor schade, en er zal geen restitutie worden gegeven voor dergelijke storingen. Het management zal echter een poging doen om het defecte systeem of de defecte apparatuur onmiddellijk te repareren of te vervangen, en in dat geval stemt de gast ermee in om manager of zijn serviceprovider redelijke toegang tot het pand te verlenen om dergelijke reparaties te inspecteren en uit te voeren.

ONVOORZIENE GEBEURTENISSEN: Het management aanvaardt geen aansprakelijkheid voor verlies, schade of ongemak veroorzaakt door, maar niet beperkt tot, het volgende: weersomstandigheden, natuurrampen, plagen, constructie, daden van God of andere redenen buiten zijn controle. Er zijn geen restituties beschikbaar, aangezien dergelijke gevallen buiten de controle van het management vallen. Het wordt ten zeerste aanbevolen dat u een reis- en/of huurverzekering overweegt.

REGELS; REGLEMENT: GEEN COMMERCIEEL GEBRUIK. De gast stemt ermee in om alle regels en voorschriften na te leven die op elk moment op het terrein worden geplaatst of aan de gast worden geleverd. Gast zal niet, en zal ervoor zorgen dat gast en licentiehouders van gast niet: (I) storen, irriteren, in gevaar brengen, of interfereren met andere gasten van het gebouw waarin de gebouwen zich bevinden of zijn buren; (ii) de Lokalen te gebruiken voor commerciële of onwettige doeleinden, met inbegrip van, maar niet beperkt tot, het gebruik, de productie, de verkoop, de opslag of het vervoer van illegale drugs of andere smokkelwaar; (iii) een wet of verordening schenden; of (iv) afvalstoffen of overlast op of rond het Terrein te plegen.

ONDERHOUD & RAPPORTAGE: De gast dient het pand naar behoren te gebruiken, te bedienen en te beschermen, inclusief, indien van toepassing, landschapsarchitectuur, meubels, meubels, apparaten en alle mechanische, elektrische, gas- en sanitairarmaturen, en deze schoon en hygiënisch te houden. De gast zal het management onmiddellijk op de hoogte stellen van elk probleem, storing of schade. De gast betaalt voor alle reparaties of vervangingen veroorzaakt door de gast, met uitzondering van gewone slijtage. De gast dient alle schade aan het pand als gevolg van het niet tijdig melden van een probleem, storing of schade te betalen.

VERMELDING: Vertegenwoordigers en agenten van het management en de directie hebben het recht om het pand te allen tijde te betreden (I) met het oog op het uitvoeren van noodzakelijke of overeengekomen reparaties, decoraties, wijzigingen, verbeteringen, voor onderhoud of om noodzakelijke of overeengekomen diensten te leveren; (ii) om te controleren of de Gast de voorwaarden van deze Overeenkomst heeft nageleefd; of iii) in geval van nood. Vertegenwoordigers en agenten van management en management hebben het recht om het pand te betreden, na een redelijke kennisgeving van ten minste 24 uur, om het pand te tonen aan potentiële of daadwerkelijke kopers, huurders, hypotheken, geldschieters, taxateurs of aannemers.

LAAT UITCHECKEN: Er geldt een toeslag van één extra dag voor iedereen die uitcheckt na 11:00 uur.M, tenzij latere uitchecktijden zijn goedgekeurd door MHB Property Management.

PARKEREN: Alle huizen hebben een oprit. Parkeer niet op straat! Uw auto krijgt een bekeuring en/of wordt weggesleept! Sommige huizen kunnen zich in HOA's die geen parkeergelegenheid op straat toestaan op elk gewenst moment.

BEËINDIGING VAN DE BEZETTING: Bij beëindiging van de bezetting dient de Gast: (I) alle kopieën van alle sleutels of openingsapparaten terug te sturen naar het terrein, inclusief gemeenschappelijke ruimtes; (ii) het pand te verlaten en het op afgesproken tijdstip leeg te geven aan het management; iii) alle parkeerplaatsen en/of opslagruimten te ontruimen; en (iv) het Pand aan het Management te leveren in dezelfde staat als gewone slijtage als ontvangen bij aankomst. Voor ontbrekende garage-, zwembad- of tv-afstandsbedieningen geldt een toeslag.

WEER/MOEDER NATUUR: We kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor omstandigheden buiten onze controle. Dit omvat overmatig lawaai van bouw- of openbare/privé-evenementen, bosbranden/rook, weergerelateerde onderbrekingen, wegafsluitingen, onderbreking van diensten en nutsvoorzieningen of onverwachte storingen in het apparaat.

ORKAANBELEID: Als u reist tussen mei en november, houd er dan rekening mee dat dit orkaanseizoen is. We raden u aan een reisverzekering af te sluiten om uw vakantie-investering te beschermen, aangezien MHB geen restituties zal geven voor vakanties onderbroken door orkanen, inclusief verplichte / vrijwillige evacuaties.

PERSOONLIJKE EIGENDOMMEN EN LETSEL: (I) Eigenaarsverzekering: Persoonlijke eigendommen van gasten, inclusief voertuigen, zijn niet verzekerd door de eigenaar of, indien van toepassing, DE VVA, tegen verlies of schade als gevolg van brand, diefstal, vandalisme, regen, water, criminele of nalatige handelingen van anderen of enige andere oorzaak. Eigenaar/management verzekert zich niet tegen persoonlijk letsel aan gasten, gasten of licentiehouders om een andere reden dan de staat van het pand. (ii) Gastverzekering: Het management raadt gasten aan een verzekering te dragen of te verkrijgen om gasten en licentiehouders en hun persoonlijke eigendommen te beschermen tegen verlies of schade. (iii) Schadeloosstelling en vrijwaring: De gast stemt ermee in eigenaar en het management te vrijwaren, te verdedigen en schadeloos te stellen voor alle claims, geschillen, geschillen, vonnissen, kosten en advocaatkosten als gevolg van verlies, schade of letsel aan de gast of licentiehouders of hun persoonlijke eigendommen.

BEMIDDELING: De gast stemt ermee in om te bemiddelen bij elk geschil of claim die voortvloeit uit deze Overeenkomst, of een daaruit voortvloeiende transactie, voordat hij zijn toevlucht neemt tot arbitrage of gerechtelijke stappen. Eventuele bemiddelingskosten worden gelijkelijk over de betrokken partijen verdeeld.

GEZAMENLIJKE EN INDIVIDUELE VERPLICHTINGEN: Indien er meer dan één Gast is, is ieder van beide afzonderlijk en volledig verantwoordelijk voor de uitvoering van alle verplichtingen uit hoofde van deze Overeenkomst, gezamenlijk en individueel met elke andere Gast.

GEHELE CONTRACT: Tijd is van essentieel belang. Alle eerdere overeenkomsten tussen eigenaar en gast zijn opgenomen in deze overeenkomst, die het volledige contract vormt. Het is bedoeld als een definitieve uitdrukking van de overeenkomst van de partijen en mag niet worden tegengesproken door bewijs van een voorafgaande overeenkomst of gelijktijdige mondelinge overeenkomst. De partijen zijn voorts van plan dat deze overeenkomst de volledige en exclusieve verklaring van haar voorwaarden vormt en dat er geen enkel extrinsiek bewijs mag worden geleverd in een gerechtelijke of andere procedure, indien van toepassing, waarbij deze overeenkomst betrokken is. Elke bepaling van deze Overeenkomst die ongeldig wordt geacht, heeft geen invloed op de geldigheid of afdwingbaarheid van enige andere bepaling in deze Overeenkomst. De afstand van een inbreuk mag niet worden opgevat als een voortdurende afstand van dezelfde of een daaropvolgende inbreuk.

HUURRECHT: MHB Property Management opereert onder de 509 wet voor alle korte termijn verhuur. Alle tarieven worden beschouwd als verdiend op de bevestigde aankomstdatum en restituties of aanpassingen kunnen niet worden gedaan voor late aankomsten of vroegtijdig vertrek.

De wetten van de staat Florida regelen deze overeenkomst. De locatie is Lee County, Florida. Deze overeenkomst is bindend voor alle partijen, hun erfgenamen, opvolgers, vertegenwoordigers en rechtsopvolgers. In alle geschillen die uit deze overeenkomst voortvloeit, heeft de heersende partij recht op vergoeding van alle kosten, inclusief alle redelijke advocaatkosten (inclusief alle kosten en vergoedingen voor beroepsprocedures.)

RELEASE: Met het gebied van het recht om het huis te bezoeken, stemt de Gast ermee in om, voor zover toegestaan door de wet, de Eigenaar en zijn Management, leden, functionarissen, medewerkers, werknemers, agenten, vertegenwoordigers, advocaten, rechtverkrijgenden en gelieerde ondernemingen (gezamenlijk de Gelieerde Ondernemingen) vrij te stellen van alle aansprakelijkheid of verantwoordelijkheid van welke aard dan ook voor enig persoonlijk letsel, overlijden, materiële schade of ander verlies geleden door mij, mijn minderjarige kinderen, elke gast die op dit formulier wordt geïdentificeerd, of elke gast of persoon die tijdens mijn huurdata op het terrein is toegelaten als gevolg van de deelname van mijn, mijn kinderen of de gasten aan een bezoek aan het huis, om welke reden dan ook, inclusief maar niet beperkt tot nalatigheid van de eigenaar of het management. Ik begrijp dat deze vrijlating mijn erfgenamen, beheerders, executeurs en elke andere persoon of entiteit zal binden die onder of via mij wil claimen.

ONZE SPREEKUREN ZIJN:

10:00 UUR.M – 17:00 UUR.M. MAANDAG T/M VRIJDAG

Ons 24-uurs noodnummer is 239-281-7800 of 239-297-9362. Je kunt daar een bericht achterlaten en iemand belt je terug A.S.A.P.

CHECK-IN 16:00 UUR.M. UITCHECKEN 11:00 UUR.M.

De verstrekte informatie, hoewel deze als juist wordt beschouwd, is niet gegarandeerd en is zonder voorafgaande kennisgeving onderhevig aan fouten, weglatingen en wijzigingen in prijs of andere gegevens.

 
E-mailen
Bellen